maandag 28 september 2015

SWEET 17TH AND LEVI'S

Tussen het werken aan school, vieren van mijn verjaardag, afspreken met vriendinnen en gewoon werken heb ik toch nog de tijd gevonden om even wat foto's te maken. En vandaag heb ik even wat tijd gevonden om er een post van te maken maar ik moet zo wel snel weer verder met school, want de deadlines komen steeds dichterbij. En de tijd gaat verschrikkelijk snel, ik bedoel maar, ik ben alweer 17. Een jaartje geleden schreef ik over mijn grote liefde Hammond a.k.a mijn geweldige longboard en dit keer schrijf ik heel blij over mijn nieuwe Levi's en mijn korte abonnement op de Vogue. Gotta love birthdays.
 



 leren jasje - soho v&d | jasje - ijhallen | top - new look | broek - h&m | schoenen - pull & bear | ketting - revival london


In deze post wil ik even m'n nieuwe schoenen showen waar ik uiteraard heel blij mee ben. Misschien iets te blij want de dag nadat ik ze had gekocht trok ik ze meteen aan, en 's avonds moest ik werken dus het was een lange avond voor mij. Maar ik heb het overleefd en ze de volgende dag weer aangetrokken voor de foto's. Je moet er wat voor over hebben. En niet alleen met m'n schoenen ben ik blij, maar ook met m'n nieuwe spijkerbroek van Levi's die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Wat zitten die broeken lekker. En ze zijn mooi natuurlijk. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten