zondag 13 september 2015

ONE YEAR AGO

Het is alweer een jaar geleden dat ik meedeed aan The Color Run in Utrecht en gisteren deed ik weer mee. Met een groepje van 7 gingen we vanaf Amsterdam op naar Utrecht in onze mooie witte shirtjes en met heel veel zin in een geweldige dag. En dat is het ook geworden, ondanks dat mijn conditie toch echt een stuk slechter is dan gedacht, dat word sporten. (maar dat roep ik volgens mij al heel lang) Na de 5 km rennen en gezellig wandelen kregen we zakjes kleurpoeder en was het weer wachten op het moment dat alles de lucht in werd gegooid, wat heerlijke momenten waren. Ook al was mijn gezicht op het eind helemaal paars door de lading paarse poeder die over mijn gezicht kwam. En uiteraard heerlijk gedanst op een leuk festival, en de dansjes werden later een beetje regendansjes maar dat hield ons natuurlijk niet tegen.
The Color Run van vorig jaar lijkt nog maar een paar maanden geleden maar dat is dus al een jaar geleden. De tijd gaat zo ongelofelijk snel. Vorig jaar begon ik net aan HAVO5 en nu ben ik al druk bezig met mijn opleiding. Voor ik het wist was het jaar voorbij en zo gaat het de laatste tijd ook. Voor ik het wist was de zomer voorbij en begon en ik aan school en doordat de tijd zo snel gaat schiet het foto's maken voor blogposts er een beetje bij in, maar ik ga m'n best doen om het weer op te pakken, vooral omdat het ook heel fijn is voor m'n opleiding. Die zelf ook heel fijn is en waar ik nu maar weer eens voor aan de slag ga!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten