vrijdag 31 juli 2015

PARIJSKRIEBELS EN KOOKKUNSTEN


NOG MAAR 12 NACHTJES SLAPEN. Ja, ik tel echt elke dag af. Gelukkig heb ik genoeg afleiding zodat ik niet helemaal gek van de spanning. Ik ben een weekje naar Zeeland geweest waar het de eerste dagen lekker weer was zodat mijn longboard weer echt m'n soulmate was geworden. Helaas kwam er op een gegeven moment iemand voorbij en wilde ik heel beleefd groeten maar toen zette ik m'n voet op het wieltje en maakte ik een mooie duik voorover. Tot zover mijn longboardavonturen voor die week, maar het weer sloeg ook om dus het was sowieso geen optie geweest. En ik heb niet alleen maar gelongboard, nee ik heb ook het klimbos getrotseerd, ook al riep ik bij een paar (lees: alle) enge onderdelen 'Ik wil dit echt niet doen' om vervolgens toch met een gil te gaan. Ja, dat was een leuke dag.



trui - h&m | broek - h&m | schoenen - converse | ketting - pieces
En niet alleen het klimbos was echt leuk, ook het dagje Bergen op Zoom, oftewel winkelen, kon er prima mee door. Dat is te zien aan de trui en de broek die ik aan heb, vooral de trui heb ik vaak aan nu het de laatste tijd zo regenachtig is. Goede aankoop. Maandag kwam ik weer terug van mijn weekje Zeeland en nu ben ik alleen thuis dus vandaag mocht ik voor mezelf koken. En ook al is koken niet mijn sterkste kant, ik heb me toch lekker gegeten vanavond. En nee, het was geen kant en klare pizza. Dat had ik maandag al. Nu ga ik maar gauw de keuken opruimen want netjes koken gaat me dan niet zo makkelijk af, en daarna naar bed want het is later dan ik dacht. Met netflix vliegt de tijd voorbij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten