dinsdag 30 juni 2015

SUNKISSED AND BAREFEET


Het enige waar ik vandaag aan kon denken toen ik aan het zwoegen was op werk in een vreselijke warmte was dat ik de komende dagen kan gaan genieten van die warmte en lekker vrij ben. Want hoe blij ik ook ben dat het buiten ook eindelijk een beetje op zomer begint te lijken als je binnen aan het werk bent in een warm, zwart pakje en je om de vijf minuten naar de ventilator toerent omdat je anders het gevoel hebt dat je flauw gaat vallen, dan had ik een wat mindere temperatuur totaaal niet erg gevonden. Maar aangezien ik de komende dagen vrij ben, kom maar op met die hittegolf! (sorry mensen die moeten werken, jullie kunnen het)


top - new look | short - h&m | schoenen - van haren | ketting - revival london 

Nu de New Look weggaat (sniksnik) is alles in de opruiming en dus lekker goedkoop (en de tranen zijn weer weg) En daarom kon ik dit topje uiteraard niet laten hangen, al helemaal niet omdat ik hem perfect kan combineren met mijn favoriete ketting op dit moment. Ik zeg 'op dit moment' omdat ik volgende week weer een nieuwe favoriet kan hebben, er zijn teveel leuke kettingen. Zoals je waarschijnlijk wel kunt zien heb ik een short aan dus ik heb wel kunnen genieten van het lekkere weertje van dit weekend, zelfs verkleurd op m'n schouders(niet dat ik nou voor rood wilde gaan).  Nu nog wat bruiner worden want voor zover ik weet zijn melkflessen niet bepaald in de mode deze zomer. Of welke zomer dan ook. 

1 opmerking: