vrijdag 12 juni 2015

DEFINITION OF A PERFECT DAY



Als je mij vraagt 'beschrijf een perfecte dag', dan zeg ik voortaan gewoon: 11 juni 2015. Ik werd vanmorgen wakker en het leek allemaal een droom, maar toen ik rond een uur of elf uit bed stapte, de gordijnen opendeed en mijn tas aan de vlag zag hangen drong het tot me door dat het allemaal heel erg echt was. Ik ben echt geslaagd en mijn zus is toch echt getrouwd. Maanden lang ben je bezig voor zo'n dag, de voorbereidingen zijn het begin van al het plezier. En als je dan om 6 uur wakker word om met z'n allen te kunnen ontbijten dan is vroeg opstaan opeens helemaal niet zo erg meer. 





jurk - jane norman v&d | schoenen - bershka
Door de examens was het nogal een gedoe om een jurkje te vinden maar gelukkig kwam een collega hiermee en toen was de keuze al snel gemaakt. Gecombineerd met deze sandalen voelde ik me de hele dag geweldig, wat mooie kleding wel niet met je kan doen. Deze geweldige dag begon met dat ik mee mocht met het foto's maken en het hulpje van de fotograaf mocht spelen. Daarna moest ik me nog omkleden, want om nou op hakken en in een jurkje door een natuurgebied te stampen, dat zag ik niet echt zitten. Voor m'n zus zat er natuurlijk niets anders op, die er trouwens prachtig uitzag. So proud of my sister. Het was gister echt perfect weer voor een bruiloft, de burgelijke ceremonie kon buiten worden gehouden, net zoals het diner en feest 's avonds. En het was natuurlijk een spannende dag door de bruiloft, maar rond een uur of 3-4 zouden Anneloes, Martijn en ik te horen krijgen of we zouden zijn geslaagd. In die paar minuten voor drie uur schrok ik van elk geluid dat m'n telefoon maakte en het was maar goed dat ik nagellak op had want het was zenuwslopend. Vooral als iedereen om je heen met spanning zit toe te kijken en te wachten tot je telefoon eindelijk gaat. En we zijn geslaagd, alle drie. Ik heb heel wat fijne dagen meegemaakt in m'n leven en deze komt wel ergens bovenaan te staan. Het feest was een mooie afsluiting van de avond en de komende tijd ga ik heeel veel nagenieten van deze perfecte dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten