vrijdag 22 mei 2015

TIJGERS EN NIEUWE SCHOENEN


VAKANTIE. Het voelt zo goed om dat te kunnen zeggen, vooral omdat niet iedereen dat nog kan. Woensdag was mijn laatste examen en nu is er he-le-maal niks meer dat we kunnen veranderen aan de uitslag dus we moeten maar afwachten en duimen dat we zijn geslaagd. Wat uiteraard wel zo leuk zou zijn, maar nu hoeven we even een paar weken niet meer aan school te denken. Heerlijk. En wat doe je als je vakantie hebt? Precies, uitslapen. Alleen jammer dat je niet echt helder denkt als je slaapt waardoor je vergeet dat je met je beste vriendin de stad in zou gaan en te laat wakker word zodat dat naar de volgende dag moet worden verplaatst. Ik ben vast niet de enige die zo chaotisch is toch? In ieder geval hebben we vandaag een lekker dagje gehad waarbij we winkel in winkel uit gingen op zoek naar een jurkje voor de bruiloft van m'n zus, maar ik ben niet zo geslaagd als dat ik had gehoopt. Volgende week beter. Hoop ik.


Jas - B5 in Landsmeer  | Blouse - Forever 21 | Broek - H&M | Schoenen - H&M | Tas - Calvin Klein | Zonnebril - MANGO

Ik was dan wel niet geslaagd in de stad maar Alyssa wel en dat is goed te zien aan de sandaaltjes die ze aanheeft. Aren't they pretty? Nadat we een beetje door de stad hadden geslenterd hebben we een uitstapje naar het NDSM-terrein gemaakt. We hebben al van zoveel mensen gehoord dat daar een leuk barretje dat Pllek heet zit en dat moesten we toch een keertje gaan bekijken. En ze hadden gelijk, superleuk barretje met een gezellige sfeer en een heel gaaf interieur, ik weet waar ik in de zomer af en toe langs zal gaan. En sowieso is het NDSM-terrein een leuke plek:leuke barretjes, leuke fotoplekken en laten we de Ijhallen niet vergeten. 


Jasje - SoHo V&D | Shirt - SoHo V&D | Broek - New Look | Schoenen - Converse | Oorbellen - Ijhallen | Ketting - Nieuw-Zeeland | Zonnebril - Forever 21 | Tas - Primark 

Het voordeel van werken in een kledingwinkel is dat je de collectie zo ongeveer uit je hoofd kent en dus ook precies weet wat je wilt kopen. Het nadeel is dat je teveel ziet dat je wilt kopen en je elke keer dat je werkt moet inhouden om het niet even gauw te kopen. Gisteravond kon ik me niet inhouden. Ik moest dat shirtje met die tijgers erop toch echt hebben. Ik heb nog wel wat zomerkleding nodig en hij is mooi en hij zit lekker dus in plaats van er die avond goed over na te denken riep ik toen ik er net een uurtje was 'Ik koop hem!' En blij dat ik dat heb gedaan want sommige kleding kun je gewoon niet laten hangen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten