maandag 4 mei 2015

BLAZERS, HIGH HEELS EN STRESS


'En? Ken je al je examens al?' 'Wanneer beginnen je examens ook alweer?' 'Nog een weekje, hè? Nou, wat spannend!' *knikt braaf en verandert snel van onderwerp* Ja. Over één week beginnen de examens en ook nu zit ik met de boeken om me heen. Maar na twee proefexamens had ik toch echt even wat afleiding nodig zodat ik er vanavond weer tegenaan kan. De komende week word het alleen maar leren en examens maken en leren tot we erbij neervallen. *gaat in een hoekje voor zich uit staren*


Blazer - V&D | Topje - New Look | Broek - H&M | Schoenen - New Look | Ketting - Revival London | Oorbellen - H&M
Ook dit weekend heb ik even afleiding gezocht van het leren en ben ik een weekendje bij Anneloes geweest.  Dus hadden we allebei een beetje afleiding van het leren, want ook zij moet er volgende week aan geloven. Gister was het nogal regenachtig dus hebben we wat films gekeken, nee wij zijn totaal niet filmverslaafd, en toen aan het eind van de dag het zonnetje zich liet zien zijn we op de fiets gesprongen om wat foto's te maken. En geloof me, fietsen met zulke hakken is een verschrikkelijk drama. Je kunt totaal geen kracht zetten want anders schiet je voet van de trapper af dus het tempo lag ook niet heel hoog bij ons. We hebben een plek uitgezocht waar je een beetje normaal met hakken kon lopen want om nou in het bos met deze schoenen rond te gaan stampen is niet zo'n fantastisch idee. 


Jas - ZARA | Blazer - ZARA | Blouse - ZARA | Broek - ZARA | Schoenen - Sacha
Onze outfits waren weer lekker matchend, allebei een blazer, een spijkerbroek en high heels. Nouja, alles beter dan toen we klein waren en allebei een roze-rood gestreept shirt met een roze broek aanhadden. En nee dat hadden we dus niet afgesproken. En ja, iedereen vroeg of we zusjes waren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten