woensdag 15 april 2015

PLOT TWIST


Volgens mij roep ik al twee jaar lang dat ik moet en zal studeren aan de AMFI en dat dat 100% zeker is wat ik ga doen. 100% zeker, totdat ik bij de selectiedag was. Het was het gewoon niet meer. Ik zag mezelf daar niet meer studeren en met de seconde werd mijn twijfel groter en groter. Typisch weer iets voor mij om ergens helemaal overtuigd van te zijn en het dan opeens niet meer te willen en rechtstreeks mezelf op wat anders storten. Waar ik ook alweer mee bezig ben, ik ga me zo uitschrijven bij de AMFI en inschrijven bij de opleiding Media, Informatie en Communicatie. Een opleiding die me al wat langer leuk leek, maarja ik was zo zeker van de AMFI. Gisteravond was ik bij de open avond en het voelde tien keer beter dan de AMFI. Nu maar hopen dat ik ingeloot word, maar ze zeiden daar dat de kans heel groot is, dus waarschijnlijk loop ik volgend jaar op een hele leuke opleiding met super chille mensen!



Shirt - New Look | Broek - Pull&Bear | Jas - SoHo V&D | Schoenen- Converse | Ketting - Ijhallen | Oorbellen - V&D | Zonnebril - Zipper |
Wat was het heerlijk weer vandaag. Zo lekker dat ik de jas waar ik gek op ben maar over m'n tas heb gehangen. Ik ben er nou ook weer niet zo gek op dat ik hem met dit weer aandoe. Op een dag als deze ben ik blij dat ik in mijn examentijd zit, want de komende twee weken hebben we alleen maar examentrainingen en zoals vandaag begon ik om 1120 en was ik om 1300 alweer klaar. Ik ga mijn frans examen vast en zeker vlammen. En ja, als je zo vroeg klaar ben en het zonnetje schijnt zoals het vandaag deed ga je natuurlijk even naar de stad. Alyssa en ik hebben op het Rembrandtsplein genoten van een drankje, een pizza en de geweldige sfeer die overal opeens hangt als het weer echt lekker weer is. Maar dat zijn niet de enige dingen waar we van hebben genoten, op een dag als deze kunnen we een ijsje van Van Der Linden (a.k.a de lekkerste ijszaak van Amsterdam) natuurlijk niet vergeten. Niet dat het alleen op een dag als deze kan, toen we gisteren voor galaschoenen gingen kijken liepen we heeel toevallig langs vdLinden en ach, als je er dan toch bent.. 
 |Maybe our girlfriends are our soulmates and guys are just people to have fun with

Geen opmerkingen:

Een reactie posten