vrijdag 13 maart 2015

IK HOUD VAN DE ZON


Het is niet heel erg warm buiten maar dat zonnetje, oh dat zonnetje. Daar worden we toch vrolijk van. Vooral als je dan je nieuwe jas aan kan die intussen al een paar weken in de kast hangt maar waar het nog steeds iets te koud voor was. Het was nog steeds best koud om hem te dragen maar NOU EN, de zon schijnt. Goed genoeg. Heel erg goed eigenlijk. Ik houd van de zon.




Jas - SoHo V&D | Trui - New Look | Blouse - H&M | Broek - H&M | Schoenen - New Look | Ketting - New Look | Oorbellen - Revival London | Armband - Parijs

Ik kon het niet laten om de foto van mijn lievelingsarmband er ook even op te gooien. Je weet toch wel dat je soms zo'n meant-to-be-gevoel hebt? Nouja, dat had ik bij deze armband. Ik had al zo'n soort armband, maar die was ik kwijtgeraakt, stomme slotjes die ook echt alleen werken bij lelijke sieraden, en daar baalde ik best wel van. Tot ik in Parijs was en voor Centre Pompidou zat, naast een paar verkopers met wat kleedjes vol armbandjes. Ik zat zo lekker maar volgens Alyssa moest ik écht even komen kijken. En ze kan erg overtuigend zijn dus een paar tellen later stond ik oog in oog met mijn grote liefde, helaas kostte die liefde alleen wel wat geld. Maar dat was het zeker weten waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten