zaterdag 21 maart 2015

DE GROOTSTE ROMMELMARKT VAN EUROPA


Na een paar uur thuis te zijn worden m'n voeten eindelijk weer warm, converse gympen zijn niet altijd een goed idee, en na mijn korte nachtje kan ik niet wachten tot ik weer herenigd word met m'n bed. Vanmorgen om 6 uur stond ik naast m'n bed om naar de IJhallen te gaan in Amsterdam-Noord. Ik was er vorig jaar al een keer geweest, maar toen om dingen te kopen, nu ging ik zelf verkopen. De voorpret begon een paar weken geleden toen ik mijn kast ging opruimen en zo'n drie boodschappentassen vol stopte met kleding die ik nooit maar dan ook echt nooit draag. En er bleef zowaar nog wat in mijn kast hangen na deze drie tassen, de wonderen zijn de wereld dus echt nog niet uit. 



Trui - 2,50€ | Oorbellen - 3€ | Armband - 7€ | Ketting - 1€
Natuurlijk heb ik niet alleen verkocht, maar af en toe ook nog een rondje gelopen. En tsja, dan zie je weleens wat leuks. De trui was zo lekker zacht dat ik hem niet kon laten liggen, en voor 2,50€ ga je natuurlijk niet moeilijk doen. De ketting had ik echt nodig, ik heb bijna geen zilveren kettingen dus dat vond ik een geldig excuus. En 1€. Nog een geldig excuus. De armband lijkt een beetje op mijn andere lievelingsarmband (vorige blogpost) dusja die konden we ook niet zomaar laten liggen. En die oorbellen? Ehm, ze zijn mooi? Goed genoeg. Mijn dagje was dus helemaal geslaagd, de IJhallen zijn ideaal om lekker goedkoop wat leuke dingen te scoren of om juist van je oude spullen af te komen en wat bij te verdienen. Nu ga ik lekker genieten van de muziek die ik vandaag heb verzameld, een aantal kraampjes hadden wat muziek aan staan (wij ook uiteraard, zo cool zijn wij) en ik kon het niet laten om even te vragen hoe de nummers heten. Nou, mijn muzieklijst is weer aangevuld en m'n zaterdagavond gaat dus nog een beetje genieten worden ondanks dat ik weer kan gaan blokken voor mijn toetsweek. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten