vrijdag 13 februari 2015

SPORTIEVE DINGEN


Omdat ik pas op school een debat moest voeren en Alyssa graag wilde dat ik er netjes uitzag heb ik m'n blazer weer herontdekt. De nette, classy look beviel me namelijk best wel goed, dus ik heb weer een soort van nieuw kledingstuk, wat altijd fijn is. Net zo fijn als m'n nieuwe broek en net zo fijn als Uptown Funk van Bruno Mars, daar word je toch vrolijk van?

Blazer - H&M | Trui - New Look | Broek - H&M | Schoenen - New Look | Ketting - V&D

Ik ben er vandaag achter gekomen dat ten eerste, squash niet echt met mijn sport is en dat ten tweede, squashen op sokken best wel moeilijk is. Vooral als je tegenstander erachter komt dat je makkelijk uitglijdt (niet dat ik ben gevallen ofzo, zoiets overkomt mij echt noooit) en dat ze je dan lekker laten rennen. Toen ik onderweg was naar squash dacht ik dat je gewoon een beetje tegen een balletje tegen een muur moest slaan maar er zitten zelfs regels bij het spel. Die ik niet echt snapte, dus veel wedstrijden heb ik niet gewonnen. Schermen en snowboarden was iets meer mijn ding. Met school heb ik elke vrijdag sportoriĆ«ntatie, en snowboarden en schermen hadden we de afgelopen twee weken. Nee, niet snowboarden op sneeuw, of iets dat daarop lijkt maar op een borstelbaan wat ook best wel tof is. En schermen? Deze meid stond gewoon in de finale, een beetje rondzwaaien met een zwaard past dan wel weer bij me. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten