zondag 22 februari 2015

CHOCOLADEKOEKJES ZIJN LEKKER


Het heeft me mijn eerste avond van de vakantie gekost maar dan heb ik nu toch wel eindelijk mijn vest af. Mijn vrijdagavond draaide om Netflix, koekjes bakken en mijn vest afmaken. En die koekjes? De lekkerste chocoladekoekjes die je ooit hebt gegeten. Al zeg ik het zelf.


Vest - zelfgemaakt | Blouse - H&M | Broek - H&M | Schoenen - New Look | Ketting - Forever21

Mijn vest en de koekjes zijn niet het enige waar ik blij mee ben. Ook de vakantie is verantwoordelijk voor de grote lach op mijn gezicht waar ik nu mee rondloop en de leuke dingen die ik ga doen helpen ook mee. En de last van PWS is ook van onze schouders gevallen, hij is helemaal klaar en ingeleverd en stiekem zijn we best wel trots, schouderklopje voor ons. Nu zit ik gezellig bij Anneloes thuis voor de kachel terwijl zij schuimpjes aan het maken is, zij is beter in de keuken dan ik zoals wel bekend is, en gaan we zo een filmpje kijken en tiramisu eten. Die we samen hebben gemaakt, muziek uitkiezen moet ook gebeuren en die taak had ik dus maar op me genomen. Morgen trotseren we weer de kou voor wat leuke foto's maar nu gaan we eerst Netflix onveilig maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten