dinsdag 24 februari 2015

AMFI II


Eindelijk heb ik dan toch echt alles ingestuurd voor de AMFI. Een paar weken geleden had ik al mijn application form en motivatiebrief gestuurd en omdat ik zo goed ben in brieven lezen en begrijpen was ik vergeten om foto's op te sturen. Dus ik een paar dagen geleden een beetje in paniek naar de AMFI bellen om te vragen of dit een probleem was maar gelukkig kon ik ze nog een keer opsturen. Vandaag was dan ook echt een AMFIdag, de hele dag bezig geweest met de juiste foto's uitzoeken en mijn muur plunderen (de muur boven mijn bed is bedekt met bladzijdes uit tijdschriften die je op de foto hierboven ziet) maar ik heb nu alles verzameld en opgestuurd. Voor de tweede keer een belangrijke brief naar de brievenbus brengen, sentimentele momentjes hoor. En als kers op de taart kreeg ik vandaag ook een mailtje van AMFI, over de selectiedagen. Het komt allemaal steeds dichterbij, maar ik ben er wel klaar voor. Kom maar op met die selectiedag, kom maar op met die examens, ik wil gewoon studeren aan AMFI. Nadat ik een geweldige zomer heb gehad natuurlijk. En zijn jullie het er ook allemaal niet mee eens dat het topje van het meisje op de foto hierboven echt heel cool is. Ik voel inspiratie opkomen voor wat nieuwe zomeroutfits.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten