maandag 8 december 2014

LEGEN - WAIT FOR IT - DARY


Wat houd ik van december. De geheimen rond Sinterklaas, de gezelligheid met kerst, de lichtjes in de stad, de verjaardagen en feestjes ( ligt het aan mij of is echt iedereen rond deze tijd jarig? ) en zelfs de kou is te verdragen als je je nieuwe winterjas aan kan of je daarna kunt opwarmen met koffie of warme chocolademelk. En laten we oud&nieuw niet vergeten, dat feestje komt er ook weer aan.

Dit keer geen foto's in het o zo leuke Amsterdam maar op mijn kamer. Want m'n zus was jarig en ik wilde wel foto's maken en ik had al zo lang niks gepost. Alle rommel heb ik zorgvuldig aan de kant geschoven dus nu lijk ik op een meisje dat haar kamer altijd op orde heeft. Ik beloof de volgende keer betere foto's.
Een verjaardag is niet het enige leuke dat er dit weekend was, ik heb ook vrijdagavond The Equalizer gezien a.k.a een vet gave film die iedereen gezien moet hebben. Het leuke is dat we eigenlijk het plan hadden om The Maze Runner te gaan kijken. Alleen was ik degene die ging kijken hoelaat die draaide en waar en wanneer en het was allemaal goed gegaan als ik niet degene was die had gekeken. Want ik was vergeten bij vrijdag te kijken. Avondjes organiseren is denk ik niet echt mijn ding. Stiekem was het gewoon mijn bedoeling om The Equalizer te kijken want wauw die film is goed. Als je hem nog niet gezien hebt, ren naar de bioscoop. 

En als je je afvraagt hoe ik bij de titel van deze post kom, ga How I Met Your Mother maar eens kijken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten