zaterdag 20 december 2014

FELIZ NAVIDAD



Als je door het lezen van de titel van deze post nu een irritant kerstliedje in je hoofd hebt, sorry, maar ik wilde even duidelijk maken wat ik vandaag heb doorstaan. Een drukke dag met bijna alleeen maar kerstmuziek, en dan de echte klassiekers de je voor een paar weken wel in je hoofd hebt. Toch maakt de meeste kerstmuziek me wel vrolijk, kom je lekker in de stemming voor THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR.
Jas - H&M | Spijkerjas - Zipper | Shirt - H&M | Broek - H&M | Schoenen - Van Haren

En er is niet alleen kerstmuziek om ons in een kerststemming te laten komen, ook de vrijwilligersactie van onze HAVO5 was helemaal kerstachtig. In verschillende verzorgingstehuizen of andere plekken zijn er een aantal leerlingen geweest die met de bewoners een kerststukje hebben gemaakt of een diner hebben voorbereid. Ik en Alyssa zaten bij de pers, oftewel alle plekken afgaan waar leerlingen zaten om foto's te maken. Best wel jammer dat we de weg niet zo goed wisten, misschien had ik niet toen ik opeens 'Westerpark' hoorde moeten roepen 'Oooh we kunnen er hier ook wel uit, moeten we maar een paar minuten lopen.' En vanaf dat moment ging het bergafwaarts. Laten we het erop houden dat het een gezellige dag is geweest en dat we nu eindelijk kunnen zeggen: VAKANTIE!


En iedereen alvast MEEERRYY CHRISTMAAAS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten