woensdag 31 december 2014

365 BLANK PAGES


Over een paar uurtjes is 2014 gewoon voorbij. Dat is zo'n rare gedachte. Over een paar uurtjes proosten we op een nieuw jaar waarin nog van alles kan gebeuren. En we hebben meteen alweer de eerste herinnering van 2015 binnen, new year's eve. Ik kan niet wachten tot de dag dat ik new year's eve in New York met vrienden vier, dat staat hoooog op m'n bucketlist. Ik vond 2014 echt een geweldig jaar, nieuwe mensen leren kennen, in Parijs en Londen geweest, de colorrun gehad, een awesome vakantie gehad, nieuwe passies gekregen en zo kan ik nog wel even doorgaan. 










Deze paar foto's beschrijven een klein beetje mijn 2014, en ik hoop dat 2015 net zo geweldig gaat worden. Maar daar ben ik wel zeker van! Examens, studeren, slagen, vakantie, nieuwe mensen ontmoeten, feestjes, memories are waiting to happen. Ik wens iedereen een geweldige avond toe en een gelukkig nieuw jaar! Dat het maar vol liefde en geluk en happiness en mode mag zijn :)En dat iedereen maar een gaaf 'boek' schrijft, maak er een bestseller van! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten