dinsdag 4 november 2014

LINNEN TASJES, RODE LIPPENSTIFT EN DIY


Deze happy faces maken al heel wat duidelijk. Jaja, de toetsweek is voorbij! En dat betekent voor ons dat het weer eens tijd is om de stad in te gaan en lekker te vergeten dat we cijfers terug gaan krijgen en een herkansing moeten maken en nog wat opdrachten inleveren. En lekker foto's maken en winkelen en een heeerlijk vrij avondje. Genieten dus.


Shirt - Pimkie | Broek - America Today | Blazer - Tweedehandswinkeltje Landsmeer - Schoenen - Bijenkorf | Ketting - H&M
Vandaag op school werd ze fashionista genoemd & she is. Dat jasje past echt bij d'r, classy en mooi. En laten we het er allemaal maar over eens zijn dat die rode lippenstift geweldig staat, there's a shade of red for every woman. 


Trui - New Look | Blouse - H&M | Broek - H&M | Schoenen - New Look | Tas - V&D | Kettingen - V&D Revival London, Parfois
Twee woorden. Linnen tasjes. Ik vind ze helemaal geweldig. Tegenwoordig zie ik ze overal en er staan echt de leukste dingen op. Die van mij heb ik op m'n werk gekregen en een 'eigen touch' gegeven zoals m'n collega het beschreef toen ik een sticker op m'n naambordje had geplakt. Zondag was ik even helemaal klaar met leren en alles wat ook maar met school te maken heeft en ik zat vol inspiratie voor dat tasje door Tumblr dus dan krijg je dit resultaat:
   



Het enige dat je nodig hebt is een linnen tas(you don't say), een textielstift, een lineaal, een lettermal(als je net zoals ik niet zo'n perfect handschrift hebt), en een beetje inspiratie. Ik vond het én leuk om te doen én ik ben superblij met het resultaat, want een tasje zonder opdruk is ook weer zo saai. DIY'en is altijd een goed idee.

Ciaoo!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten