zaterdag 8 november 2014

AMFI | HAUTE TRASH II



Het is zo lekker om af en toe een vrije zaterdag te hebben en niet te hoeven werken. Vandaag was zo'n dag want het is weer de tijd van open dagen. En dit jaar zijn ze extra belangrijk want volgend jaar gaat het echte leven toch echt beginnen. Daarom ben ik vandaag met een vriendin die net zo gek is op mode als ik (check out her amazing blog: tanyalena.wordpress.com) naar de open dag van de AMFI aan de HvA geweest. De modeopleiding waar we allebei suupergraag heen willen en wat was het leuk! Ik ben er nu 100% zeker van dat ik daar wil gaan studeren, nu nog toegelaten worden. Maar we gaan ervoor! En als we toch in de stad zijn voor een open dag kunnen we net zo goed lekker koffie gaan drinken en lekker rondlopen en heel veel praten over hoe geweldig het zou zijn als we allebei werden toegelaten. 
Jasje - V&D | Shirt - H&M | Broek - H&M | Schoenen - New Look | Tas - V&D | Ketting - WE






We komen steeds verder met ons TrashFashion-project en hoe verder je komt hoe leuker het word want je begint resultaten te zien en daar doe je het voor. Nog steeds lijkt het alleen maar afval maar ik weet zeker dat het eindresultaat geweldig gaat worden en ik ben dan ook echt heel benieuwd hoe de show gaat worden. Je ziet mij al met een sleep van plastic en die moet nog langer en groter worden en hij komt over een rok van kranten heen. Alyssa is druk bezig met d'r kippengaas en ik ben ervoor aan het zorgen dat het shirtje van een vuilniszak niet letterlijk als een zak om haar heen hangt, zoals je op de foto's kunt zien. Dat is het leuke, iedereen die elkaar helpt en het gezellige achtergrondmuziekje, alle materialen door elkaar heen en het weten dat we een geweldige show in elkaar aan het zetten zijn. Oh, en laten we het vrolijke geklets niet vergeten, tegenwoordig gaat het niet over veel anders dan over één stad in het bijzonder. De stad van de liefde, de stad van de lichtjes, de stad van de kunst, de stad van de mode, de stad van de Eiffeltoren. Ja, op 21 november staan wij 's morgens vroeg klaar voor twee dagen Parijs en kunst. Kunnen we alsjeblieft vooruitgaan in de tijd? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten