vrijdag 24 oktober 2014

ZEBRA'S EN TOETSWEKEN


Latte Macchiato binnen handbereik, het album X van Ed Sheeran aan met AM van Arctic Monkeys opvolgend en zo ongeveer al m'n schoolboeken om me heen.De toetsweek komt er weer aan en we hebben nog genoeg andere opdrachten die ook nog afmoeten. Heb ik het al weleens over m'n PWS gehad? Ja, we hebben nog een maand en dan moeten we al heel wat meer tekst op papier hebben we staan dan dat we nu hebben. Maar ik maak natuurlijk altijd wel een gaatje voor een nieuwe blogpost, vooral omdat de laatste alweer een tijdje geleden was. Gister was Anneloes een dagje in de stad dus hebben we wat foto's gemaakt, en nu, tussen twee kunsthoofdstukken door, probeer ik er weer een leuke post van te maken. Oh en ja, we waren inderdaad weer eens in Blue geweest. De warme chocolademelk is daar gewoon zo lekker, vooral met dit weer. En de koekjes niet te vergeten. Die zijn pas lekker.

Blouse - Zipper | Shirtje - Forever21 | Broek - H&M | Sjaal - V&D | Schoenen - Converse | Jasje - ONLY
Het is tegenwoordig al weer lekker koud, weer om binnen te zitten met koffie en dekens en films maar wij trotseerden de kou en hebben wat plaatjes geschoten om vervolgens dus op te warmen met warme chocolademelk en Anneloes haar aankopen te bewonderen want zij heeft vakantie dus zij kon lekker winkelen in Amsterdam terwijl ik zat te zwoegen op school. 


Spijkerjas - Zipper | Sjaal - ONLY | Vest - H&M | Shirt - New Look | Rokje - H&M | Schoenen - Van Haren | Tas - Dakine
Ja, ik had het koud. Maar ik ben toch al verkouden dus ja, nothing to lose. Dat vest is trouwens wel een kledingstuk dat ik snel aantrek als ik het koud heb want het zit lekker en wie houdt er nou niet van zebra's? Nou ja, met zebra's zelf heb ik niet zoveel maar de print vind ik wel leuk, panterprints zijn weer niet echt mijn ding. Nee, ik houd van zebraprints en als ik iets zie met een zebraprint is het vaak moeilijk de verleiding te weerstaan om het te kopen, maar af en toe heb ik de kracht me in te houden. En die kracht moet ik nu gaan gebruiken om weer te gaan leren voor mijn toetsweek want kunst gaat er niet vanzelf in. Wiskunde ook niet, helaas. De komende twee weken heb ik dus weinig tijd om iets te posten, maar wie weet vind ik een gaatje. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten