zondag 28 september 2014

SWEET SIXTEEEN



Meet my new baby. Mr. Hammond. We zijn sinds gisteren bij elkaar maar we hebben al veel meegemaakt samen en het begint aardig serieus te worden. Veel ups en downs, dat hoort erbij, maar het is wel een blijvertje hoor. Ik kan me m'n leven zonder hem niet meer voorstellen.

Ja, ik ben megablij met mijn longboard en nu m'n zus er ook één heeft is het helemaal leuk want alleen is ook maar alleen. Vrijdag 26 september ben ik dan toch echt eindelijk 16 geworden en het is een geweldig weekend geweest. 's Avonds met vriendinnen wat gedronken in de stad wat we echt veel vaker moeten doen want het is altijd weer gezellig. Zaterdag lekker vroeg op om een dagje te werken en om vier uur weer naar huis om de verjaardag van m'n vader te vieren en ook die van mij. En ja, toen was het longboard toch echt echt echt van mij. En ik was er echt echt echt heel erg blij mee.

LONGBOARDEN IS LEUK EN GAAF.

Je kunt je longboard op meerdere manieren gebruiken zoals Johanneke en Frans voor mij doen. Eentje zitten, de ander steppen. Op vakantie hebben we dat ook uitgeprobeerd en het is leuk om zoiets voort te zetten. Ook wel zo fijn dat de ander niet hoeft te lopen.
De hele dag heb ik een vakantiegevoel gehad want het was én lekker weer én ik heb verder alleen nog maar op vakantie gelongboard én school was gewoon even heel ver weg. En de lucht was ook prachtig maar dat heb je wel vaker dan alleen in de vakantie. 
Mijn outfit: Trui - ZARA | Broek - Pull&Bear | Ketting - Primark | Zonnebril - Kruidvat | Schoenen - New Look
Anneloes: Blazer -H&M | Shirtje - Forever 21 | Broek - ZARA| Schoenen - Dr. Martens

Wreck this journal. Het kadootje dat ik van Anneloes heb gekregen. Dit wilde ik al zoooo lang en ik sta te springen om erin te beginnen.. 'WARNING: During the process of this book you will get dirty. You may find yourself covered in paint, or any other number of foreign substances. You will get wet.You may be asked to do things you question. You may grieve for the perfect state that you found the book in. You may begin to see creative destruction everywhere. You may begin to live more recklessly.' Klinkt goed, hé?

Lots of love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten