zondag 21 september 2014

PARTIES AND PIANO'S



Je ziet het goed, ik zit achter de piano, een beetje in de hoop dat ik verborgen muzikale pianotalenten heb zodat ik m'n ogen dicht kan doen en Mozart uit m'n hoofd kan spelen maar helaas, ik heb al moeite met de makkelijkste kinderliedjes pingelen. Gisteravond was het o zo leuke feestje van Anneloes en zo ongeveer de helft daar kon geweldig kon geweldig piano spelen dus vandaag heb ik haar lief aangekeken om haar zeven jaar pianoervaring met mij te delen. En dat deed ze. Dus ik heb wat te doen de komende tijd, mezelf piano leren spelen. Zodat ik op haar volgende feestje helemaal los kan gaan. We hebben niet alleen maar rondom de piano gestaan, het was een gezellige avond met leuke mensen, veel geklets en nog meer gelach en laten we de vuurkorf niet vergeten. Leuk sfeertje.

 Vest - Primark | Trui -  ZARA | Broek - ZARA  | Schoenen - ZARA | Kettingen -  H&M  |

Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe leuk ik de kledingstijl van Anneloes vind, in veel dingen hebben we dezelfde smaak dus dat is heerlijk winkelen. Haar schoenen zijn zo geweldig, cut-out shoes zijn één van de beste dingen en als het weer payday is ga ik op schoenenjacht. En laten we het eens over dat leuke vest hebben dat ze aanheeft, die komt me bekend voor. Misschien omdat ik hem weleens in mijn eigen kledingkast heb zien hangen. Zo handig, dezelfde maat en smaak, dan word er nog weleens wat geleend.



 
Spijkerjas - Zipper | Trui - ONLY | Rok - H&M | Schoenen - New Look | Kettingen - New Look en Revival London |

Ik ben helemaal één geworden met mijn spijkerjas, vandaar de close up. Mijn hart gaat nog steeds sneller kloppen als ik me bedenk dat ik hem heb. En aan kan trekken. En naar kan kijken. Goede aankoop. Als het acceptabel was om elke dag hetzelfde aan te trekken had ik het misschien nog wel overwogen. Maar ik houd ook van spijkerbroeken en ik ben geen fan van spijker op spijker. Ook op de trui ben ik na de paar jaar dat ik hem heb nog steeds gek, hij zit lekker en dat kant doet 't hem. De zomer is leuk, maar al je winterkleren weer aan kunnen trekken is ook niet verkeerd.
Een zondag samen is voor ons geen zondag als we niet even naar buiten gaan om zo'n 100 foto's te maken. Omdat het gewoon leuk is. Lekker nagenieten van de vorige avond en de muziek luisteren die er gisteravond niet bij was. Zondagen zijn sowieso nooit hele inspannende dagen. Beetje mentaal voorbereiden op de maandag die komen gaat. De maandag. We moeten er maar wat leuks van maken ondanks dat ik in plaats van het normale 11.20 op school zijn nu om 08.45 voor het Rijksmuseum moet staan. Rondleidingen voor geschiedenis, altijd leuk. Nouja niet alle schoolexcursies kunnen zo geweldig zijn als twee dagen Parijs voor kunst. Jaja, in november zit ik in Parijs en ik kan echt niet wachten en volgens mij ben ik niet de enige. Parijs, hoe awesome is dat? De netflixserie New Girl is bijna net zo awesome dus ik ga daar mijn zondagavond denk ik maar mee vullen.

Ciaoo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten