vrijdag 5 september 2014

LONGBOARD HUNTING





Net wanneer ik al m'n shorts en rokjes dacht niet meer nodig te hebben word het weer lekker weer. Niet dat ik er een probleem mee heb. Als het zonnetje schijnt en het is lekker warm is het voor mij helemaal prima. Ik mis de zomer alweer. Maar vandaag was er in de stad helaas weinig van het zonnetje te zien, warm was het wel. Eerst heb ik van 09.20 tot 16.00 zitten zwoegen op school, van drie blokuren word je niet blij. En toen was het ein-de-lijk tijd om naar de stad te gaan. Daar heb ik de hele week al naar uitgekeken want jaja, vandaag zou ik in de stad voor een longboard kijken. Nog drie weken en dan ben ik jarig dus het word tijd dat ik wat uitzoek. Binnekort hoop ik hem echt te kopen maar het was leuk om vandaag met Dian in de stad te kijken en wat longboards uit te proberen. Natuurlijk kan dat bij mij nooit meteen goed en niet genant gaan want ik moest weer onderuit gaan in de skatestore. Ik heb in ieder geval wel twee boards gezien die ik echt heel tof vind. Aftellen dus! Nog 21 nachtjes slapen. Een paar jaar geleden had ik al vanaf mei een kalender waarop je de dagen afstreepte in je kamer hangen. Ik krijg de neiging om dat weer te doen. En niet alleen afwachten tot m'n verjaardag maar ook tot volgende week zaterdag want dan is het toch echt 13 september. Dan ga ik toch echt naar Utrecht voor een geweldige dag. Voor de colorrun. Ja, ik kan echt niet wachten. Woensdag heeft m'n zus onze startpakketten opgehaald dus ik ben er helemaal klaar voor met dat nu nog witte shirt. Alleen de tijd is wel snel gegaan want zo heel veel heb ik niet getraind... Ach, komt wel goed.

We hebben niet alleen naar longboards gekeken vandaag, ook een beetje gewinkeld, veeel gepraat ook al hebben we elkaar de hele dag op school gezien en wat foto's gemaakt. Het is ook wel weer een tijdje geleden dat ik een outfitpost had en waar kun je nou beter foto's maken dan in de stad?





Spijkerjas : Zipper - Shirt : H&M - Rok : Primark - Ketting : Revival London - Schoenen&Tas : New Look

De spijkerjas is echt één van m'n beste aankopen ooit. Ik heb een tijdje moeten zoeken voor ik tevreden was maar dat is nu zeker het geval. Meer dan tevreden. Dit is ook een fijne outfit voor in de stad, op gympen loop je makkelijk en het is ook wel handig als je longboards uitprobeert, het is niet te warm en ik voel me er lekker in. Dat is altijd het belangrijkste aan een outfit. The No. 1 rule of fashion: Always wear what you want to wear! 
Byee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten