dinsdag 24 juni 2014

SWEET 17




Jaja, vandaag is het 24 juni, wat betekend dat mijn lieve nicht Anneloes 17 is geworden!
Tijd voor een feestje dus.
Helaaas wonen we niet meer zo dicht bij elkaar als eerst dus kan ik niet even op de fiets springen om naar d'r toe te gaan. Maar gelukkig bestaat er app en facebook, of gewoon old school een leuk kaartje.
Vandaag kan ik haar misschien niet zien, maar we hebben het zondag al wel gevierd. En laat ze nou eens een leuke kledingstijl hebben!
Hier de foto's van de mooie brithdaygirl Anneloes:
Haar outfit is van top tot teen ZARA, behalve haar schoenen dan. Ik ben gek op van die grote baggy vesten, ze zitten lekker en staan zo leuk! Haar shirtje vind ik heel gaaf, echt zo'n apart kledingstuk dat je of heel leuk staat of gewoon totaal niet. Bij Anneloes staat het heel goed natuurlijk.
En dan haar geweldige schoenen... Dr. Martens! Zelf wil ik ze ook al heel lang maarja, dan word het weer zomer en gaat m'n geld naar zomerschoenen en zomerkleding. Vandaag ook al, ik ga even snel met Dian de V&D in om ons rooster te bekijken en ik kom naar buiten met een nieuw shirtje. Ook hebben we van die leuke kimono's gepast maar ik kom maar niet van dat gevoel af dat ik dan een pyjamajasje aan heb... Maybe next time!
Kijk ze staan dan. Anneloes en d'r broertje Martijn. Hij is serieus één dag ouder dan ik ben en een halve kop groter. Maar hij heeft wel een vet leuke kledingstijl, Anneloes en ik zijn trots! Real men wear pink, toch? Zijn shirt is van de ZARA, dat krijg je als je met je zus gaat winkelen hè. De broek komt bij de Jack&Jones vandaan, net als z'n schoenen. 

Tijd voor mijn outfit.
Het shirtje dat ik aan heb komt bij de Primark vandaan en is echt zo'n shirt dat ik als ik het koop heel leuk vind en dan vervolgens bijna nooit aan heb totdat ik het weer in m'n kast vind. De broek komt bij de New Look vandaan en sinds ik die broek heb draag ik dat shirtje ook wat vaker omdat het shirtje best kort is en de broek high-waisted. High-waisted broeken zijn echt geweldig. Dit jasje is nog steeds datzelfde jasje als de vorige keer in Amsterdam, van de V&D. En ook de gympen zijn hetzelfde, New Look!
 En dan de ketting... Ja ik weet het, ik heb echt een verslaving aan kettingen. Het komt niet vaak voor dat ik uit een kledingwinkel kan lopen zonder even bij de kettingen te kijken. Ik draag weinig sieraden, gewoon omdat ik altijd vergeet oorbellen in te doen en armbanden irritant vind, maar ik ga niet vaak zonder ketting uit de deur. Ze maken je outfit gewoon meteen een stuk leuker! Deze ketting heb ik in Engeland bij de New Look gekocht. We waren op werkweek in Hastings (we zijn ook een dag naar Londen geweest!!) en ik liep daar met wat vriendinnen door het stadje tot we een uithangbord van de New Look zagen. Daar moesten we heen! Een hele winkel van de New Look, dat is toch tien keer beter dan een klein stukje in de V&D! Dus wij renden naar die winkel toe en hebben al de vrije tijd die we hadden daar doorgebracht. Maar dat was het waard want ik kwam terug met een shirtje en deze ketting.

Vandaag is dus de verjaardag van Anneloes, is zij druk bezig met haar toetsen en moet ik eigenlijk gaan leren  voor mijn herkansing economie. Morgen even die herkansing maken en dan ben ik toch wel helemaal klaar met het leren dit jaar.
Iedereen nog succes met de laatste weekjes!
Denk maar aan die heeerlijke zomer die ons te wachten staat:)

Ciaooo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten