maandag 23 juni 2014

SUMMERFEELINGS





Dit weer en geen school, kan het beter?
Natuurlijk kan het beter!
Dit weer, geen school, vriendinnen en Vondelpark.
Dat is pas good life.
En een beetje picknicken en muziek luisteren natuurlijk! Ik was vandaag niet eens van plan foto's voor mijn blog te gaan maken maar we lagen daar op het gras en Dian en Sarah hadden leuke outfits aan en het was lekker weer en dan is het gewoon zo'n moment dat je foto's moet maken hè.
Laten we beginnen met de outfit van Sarah.
Een beetje jammer dat kimono's mij niet staan. Ik heb al tien verschillende gepast en het lijkt bij allemaal alsof ik een pyjamajasje aan heb. En ze zijn zo leuk... Maar bij Sarah staat het wel heel goed! Haar kimono komt bij boohoo.com vandaan. Het shirtje is van Subdued en haar short is van de H&M.

                                     

Sarah heeft haar sandaaltjes bij de Van Haren gekocht. Ik moet ook nog eens op zoek gaan naar leuke sandaaltjes voor de zomer. Ik denk continu dat ik nog alle tijd van de wereld heb om zomerkleding in te slaan maar dan lig je in je short in het Vondelpark met een heerlijk zonnetje boven je en dan bedenk je je dat de zomer er al is. Snel gaan winkelen dus!

En dan nu Dians outfit!
Echt een zomer plaatje dit! Dians outfit is weer eens een en al H&M. Dat krijg je als je elke keer dat je in de stad bent snel even in de H&M gaat kijken. Het komt niet veel voor dat ik naar buiten kom zonder een leuk shirtje of rokje, ook al had ik mezelf beloofd deze keer echt niks te kopen. 
Dians ketting was een kadootje van Alyssa en mij uit Londen. Dian wilde al een tijdje een gouden ketting, en ze had een keertje die van mij geleend en die stond haar zo leuk dat we een vergelijkbare hebben gegeven. Ik heb die van mij ook om, dat kun je zo zien! Maar deze ketting hebben Alyssa en ik in Londen gekocht, bij de Primark. 

Kijk hoe leuk deze bril Dian staat! Zulke brillen staan echt maar een paar mensen en Dian is één van de gelukkigen. Ze heeft hem samen met Aly en mij bij de Zipper in Amsterdam gekocht. De zonnebrillen van Aly en mij komen daar ook vandaan. Dat is echt een gave winkel, met superleuke kleding en uiteraard geweldige zonnebrillen. Ik wou dat dat soort brillen mij stonden, ik vind ze echt heel vet namelijk!

Nu is het weer tijd voor mijn outfit. Ik ben een beetje basic vandaag, dat krijg je als je niet zoveel tijd heb om een outfit uit te zoeken. Misschien een keertje vroeg opstaan proberen?
Mijn rode shirtje komt, surprise surprise, bij de New Look vandaan. M'n short heb ik al een tijd en is van de H&M. Dat shirt is echt een kledingstuk dat ik vaak pak als ik geen tijd heb om een outfit uit zoeken omdat het en lekker zit en ik de kleur heel mooi vind.
Een andere reden dat ik dit shirt zo leuk vind... De achterkant. Het patroon op de achterkant maakt het net iets minder basic. Maar een tip als je zo'n achterkant hebt, doe er geen gekleurd hempje onder, blauw bijvoorbeeld. Echt waar, die fout wil je niet maken. Uiteraaaard heb ik dat nooit meegemaakt...
Zoals ik al zei, Dians ketting en die van mij lijken op elkaar. heel erg veel. Alleen is haar ketting dikker, heeft zij zwarte driehoekjes en komt die van mij bij de V&D vandaan, van het merk Parfois, en is die van haar van de Primark. Ik heb hem echt te vaak om want hij kan bij zoveeel dingen. Vooral op dit shirt vind ik hem leuk staan, goud en bordeauxrood passen goed bij elkaar. 

En dan nog.... Schoenen!


Ik HOUD van gympen. Ze zitten lekker en zo kunnen bij zoveeel dingen. In de zomer zijn dit echt mijn favoriete schoenen. Je kan er goed op lopen en je ziet er leuk uit, wat wil je nog meer? Mijn rode gympen zijn niet echte AllStars, ik heb ze bij de New Look gekocht en die van Dian zijn wel echt.

Dit was mijn heeeerlijke dagje Vondelpark. Ik heb er van genoten en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om t zien! Nu beginnen de twee weken dat je af en toe een keertje naar school moet, midden op de dag, zodat je de rest van de dag niks meer kan doen.
Maarja, daarna hebben we onze vakantie wel echt verdiend hoor.
Zes weken lang genieten van het weer en de mensen en het strand en het niet voor school bezig zijn en ijs en gewoon een heerlijke zomer. 
Jaa, vandaag was een geweldig voorproefje van de zomer.

Byee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten