vrijdag 20 juni 2014

ENJOYING OUR WEEKEND




Heeerlijk, dat gevoel als je je laatste toetsen hebt gehad. Alleen nog de herkansing, maar dat zien we volgende week allemaal wel. Nu even genieten van het feit dat het eigenlijk gewoon vakantie is, als je even die paar dagen dat we boeken moeten inleveren, ons rapport moeten ophalen en al die dingen vergeet.
En ja, dat moet gevierd worden!
Samen met mijn beste vriendinnen Alyssa en Dian ben ik Amsterdam in geweest, zoals bijna elke week wel gebeurd. Gewoon omdat het Amsterdam is. We hebben lekker veel foto's gemaakt, rondgelopen in de stad, kleding gepast en een supergezellige dag gehad!
En natuurlijk is Amsterdam een leuke plaats om mooie foto's te maken.
Mooie gebouwen, gezellige straatjes, sfeervolle grachten en terrasjes... 
Dat moet lukken met de foto's.

Allereerst, de outfit van the beautiful Alyssa.
 Ze draagt een zwart leren jasje van de Bershka, een superleuk shirtje met OK, COOL erop van de Forever 21 en een grijze broek van de Forever 21.

 Haar leuke bruinleren rugtas komt van de New Look en je kan hem echt overal voor gebruiken, school, stad, strand, festivals, alles!
Okee, op deze oorbellen ben ik echt verliefd, ook al draag ik zelf bijna geen oorbellen. Ze heeft ze gekocht in een klein winkeltje waarvan ze de naam niet meer weet, sorry!
Deze gave instappers zijn van de Bijenkorf.

En dan nu...
De outfit van de al net zo mooie Dian! Ik ben zoo jaloers op haar geweldige haar!

 Haar jasje heeft ze al een hele tijd geleden bij de CoolCat gekocht, haar leuke gebloemde croptop komt bij de H&M vandaan, net zoals haar grijze rok.
 En dit schattige kettinkje... Ook H&M!
Ja, dat gevoel van liefde op het eerste gezicht, dat ken ik. Dat had ik namelijk bij deze beauty's. Ik zag ze en ik MOEST ze hebben, net zoals Dian. Dus toen, terwijl we een tussenuur hadden en alweer bijna naar school moesten, hebben we deze schoenen allebei gekocht, bij de New Look.

En dan is het nu mijn beurt...
 Ik liep een keer de V&D binnen en op de paspop die ik zag toen ik binnenkwam zat dat jasje. Meteen wilde ik het hebben en ik ben er nog elke dag superblij mee! Hij komt dus bij de V&D vandaan, van het merk SoHo. De broek heb ik al een hele tijd en heb ik bij de H&M gekocht.
Op deze foto zie je m'n shirtje en m'n vest beter. Het vest komt bij de Primark vandaan, gekocht nadat ik bij de open dag van de modeopleiding AMFI was geweest. Het is echt een heerlijk vest, lekker warm voor de winter of regenachtige dagen als deze, zacht, baggy, kan op zoveel shirtjes. Echt een superaankoop. M'n shirt heb ik bij de New Look gekocht, ik ben echt verslaafd aan al die kleding daar. Het is en superleuk en totaaal niet duur! Mijn witte gympen komen daar ook vandaan.
 De ketting met de vijf driehoekjes komt bij de New Look vandaan, het zal ook eens niet, en de twee langere kettingen komen bij de Hema vandaan.

En last but not least... Mijn tas. Ik heb hem als verjaardagskadootje van mijn ouders gekregen. Hij komt bij de New Look vandaan, net zoals die van Alyssa en mijn halve kledingkast. 

Nouu, dat waren onze outfits. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en heb ik jullie op wat ideetjes kunnen brengen! Mijn dag was in ieder geval superleuk, veel plezier gehad in het maken van de foto's en het schrijven van deze post. 
Nu ga ik lekker genieten van het idee dat mijn stressvolle toetsweek voorbij is, en dat mijn zomer over twee weken vol van start gaat!

Enjoy your weekend, lovely's!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten