woensdag 18 juni 2014

MIJN EERSTE BLOGPOST

Okee, m'n allereerste blogpost.
Ik zit dus al anderhalf uur achter m'n laptop en ik heb allerlei ideeën voor allerlei blogposts maar dat idee voor wat ik de eerste keer ga schrijven.. Dat wilde maar niet komen.
Dusja, dan maar gewoon beginnen met schrijven en zien wat er op papier komt he!
Laat ik beginnen met mezelf voorstellen.
Ik ben Stephanie, 15 jaar en ik HOUD  van Amsterdam.
Laten we eerlijk zijn, weinig steden die het supergezellige, mooie, geweldige Amsterdam kunnen overtreffen.
En ik houd niet alleen van Amsterdam, ook van mode. En schrijven. En vrienden. En lezen. En muziek. Ik houd gewoon heel erg veel van leven. En jong zijn.
Genoeg over waar ik allemaal van houd.
15 jaar dus en nog twee weekjes in HAVO4.
Ik ben met dit blog begonnen omdat het mijn droom is om fashionreporter te worden en mode dus een passie is. Toch zal mijn blog niet alleen over mode gaan. Waarschijnlijk zul je ook veel quotes en foto's en heeel veeel random dingen tegenkomen.
Ik zal proberen vaak iets te posten!

Ciaooo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten