maandag 30 juni 2014

THE HAPPIEST 5K

                                          



Ik kan m'n hardloopschoenen op gaan zoeken want, jaa hoor, ik doe mee met de Color Run a.k.a. The Happiest 5k On the Planet!
Ik heb zo veel zin in dat te gekke kleurenfeest! Al sinds ik met Anneloes de kaartjes heb besteld loop ik rond met een big smile. Dit is iets dat al heel erg lang op mijn bucketlist staat en nu gewoon echt gaat gebeuren. Ik kan het nog steeds niet geloven. Op zaterdag 13 september doe ik echt echt echt mee aan de Color Run in Utrecht.
Hoe vet is dat?

En als je dan de kaartjes heb besteld zit je een beetje al die foto's en filmpjes te kijken en dan zou je heeeel graag willen gaan slapen en wakker worden op 13 september. Maarja, dan mis je ook weer zoveel leuke dingen. Zoals... de zomer! Jaa de zomer komt nu echt heel dichtbij. Donderdag m'n rapport ophalen en boeken inleveren en dan gaat de zomer 2014 toch echt van start!
Ik ben he-le-maal klaar voor de zon en het strand en feestjes en lange avonden en koude drankjes en warme dagen en shorts en zomermuziek en bikini's en al het shoppen dat gaat komen. Ik ben klaar voor de zomer!
Als je niet denkt aan al de zomeraankopen die ik nog moet doen. De bikini is in ieder geval binnen, vandaag gekocht! Nu de rest nog...
Iedereen die al klaar is met school, fijne zomer!!
En de mensen die nog even doorgaan, succes!


Byee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten